سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنیدم مردی از امام صادق علیه السلام می پرسید :«کسی می گوید که دوستت دارم . من از کجا بدانم که [واقعا] دوستم دارد ؟». [صالح بن حکم]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

بسم الله الرحمن الرحیم

1 شرمندگی

2- وقتی گوشیت افتاده تو آب و هیچ غلطی نمی تونی بکنی می شه الان .

یا علی


 نوشته شده توسط مجنون در جمعه 88/3/15 و ساعت 3:28 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

لیس لمجنون هرج
مجنون
هو الاول و الآخر و الظاهر و الباطن . اینجا رو زدم برای دل مشغولی هام . جایی برای راحت شدن از راز های نگفته . با خیال راحت . بدون اسم و رسم . اومدم برای نوشتن این که دو رکعت مجنون شدم از برای رضای خدا قربه الی الله . شاید فریاد بزنم درهایم را ! همانگونه و شاید فریاد بزنم عاشقی را . و ما مجنون شدیم . لیس لمجنون هرج

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 111649
آرشیو
...
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو