سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، زندگیِ دلهاست و روشنایی دیدگان از نابینایی و توانایی پیکرها ازناتوانی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

بسم الله

 

یک شبی مجنون نمازش راشکست
بی وضو در کوچه لیلا نشست
عشق،آن شب مست مستش کرده بود
فارغ از جام الستش کرده بود
گفت یارب ازچه خوارم کرده ای
بر صلیب عشق دارم کرده ای
خسته ام زین عشق دلخونم نکن
من که مجنونم،تو مجنونم نکن
مرد این بازیچه دیگر نیستم
این تو و لیلای تو من نیستم
گفت ای دیوانه لیلایت منم
در رگت پیدا و پنهانت منم
سالها با جور لیلا ساختی
من کنارت بودم و نشناختی

....

.....

یا علی


 نوشته شده توسط مجنون در دوشنبه 89/4/28 و ساعت 1:39 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

لیس لمجنون هرج
مجنون
هو الاول و الآخر و الظاهر و الباطن . اینجا رو زدم برای دل مشغولی هام . جایی برای راحت شدن از راز های نگفته . با خیال راحت . بدون اسم و رسم . اومدم برای نوشتن این که دو رکعت مجنون شدم از برای رضای خدا قربه الی الله . شاید فریاد بزنم درهایم را ! همانگونه و شاید فریاد بزنم عاشقی را . و ما مجنون شدیم . لیس لمجنون هرج

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 2
مجموع بازدیدها: 111675
آرشیو
...
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو